ARBO, spol. s r.o.
Rozvojová zóna 530
340 21 Janovice nad Úhlavou
Servis - operátor:
(+420) 724 048 854
Úsek servisu zahrnuje tým cca 20 mechaniků a techniků, který se stará o strojový park, jenž společnost ARBO za dobu třiceti let uvedla na trh ve svém území obchodního zájmu. Vyjádřeno v číslech, jedná se o více než 4 200 strojů. Náš tým mechaniků má k dispozici moderní servisní zázemí pro předprodejní servis v Klatovech a hlavní servisní zázemí v Janovicích nad Úhlavou. Zde jsme v loňském roce uvedli do provozu novou moderní servisní halu a tím jsme výrazně zvýšili kapacitu servisních oprav.
Významnou část servisních prací však stále realizujeme přímo servisními zásahy u zákazníka, přičemž k tomuto účelu vlastníme 12 plně vybavených servisních vozidel FIAT DUCATO. Postupně budujeme i další servisní místa se snahou maximálně se přiblížit našim zákazníkům. Práce servisního mechanika je velmi zodpovědná a tvůrčí činnost. Moderní technika vyžaduje odborné znalosti jak z mechaniky, hydrauliky, ale i elektroniky, a tak se snažíme naše servisní mechaniky neustále zdokonalovat v těchto oborech. Stále též hledáme nové spolupracovníky do našeho týmu.
Servis - operátor: 724 048 854
Pozice | Jméno | Telefon | |
---|---|---|---|
Vedoucí servisního střediska | Ing. Petr Kučera | 602 441 957 | |
Vedoucí servisu | Ing. Michal Mach | 725 531 742 | michal.mach@arbo-kt.cz |
Technik servisu, garanční technik |
Ing. Jose Škanta |
602 249 631 | josef.skanta@arbo-kt.cz |
Technik servisu, generální opravy motorů a převodovek |
Ing. Zdeněk Krýsl |
725 815 352 | zdenek.krysl@arbo-kt.cz |
Technik servisu, specialista na diagnostiku a GPS systémy |
Ing. Karel Sláma |
607 060 514 |
|
Servisní technik, výroba hydraulických hadic |
Václav Kozel |
607 033 299 | vaclav.kozel@arbo-kt.cz |
Předávací a školící technik |
Miroslav Vávra |
miroslav.vavra@arbo-kt.cz |
Ceník servisních prací ke stažení (PDF)
Vážení spotřebitelé,
dovolujeme si Vás v souladu s ustanovením § 14 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, upozornit, že v případě sporu, který by vznikl z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb a nepodařilo se ho urovnat přímo, Vám podle tohoto zákona náleží právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu vzniklého z nabízeného, prodávaného, poskytovaného nebo zprostředkovaného výrobku nebo služby.
V takovém případě je subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ARD, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Email: adr@coi.cz, WEB: adr.coi.cz, případně též na www.coi.cz.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.