New Holland CR10 pohání přeplňovaný šestiválec FPT Cursor 13 o objemu 12,9 litru. Palivová nádrž má objem 1 300 litrů. Pohonnou jednotkou v New Holland CR11 je FPT Cursor 16 o objemu 15,9 litru, rovněž šestiválcový přeplňovaný agregát s palivovou nádrží o objemu 1 500 litrů. Maximální výkony jsou 635 koní a 775 koní. Podle nového konstrukčního uspořádání jsou motory instalovány podélně ve stejném směru a pod stejným úhlem jako rotory, což zajišťuje maximální účinnost, přičemž chladicí vzduch je nasáván z prostoru za zásobníkem na obilí. Model New Holland CR10 je vybaven dvěma chladicími ventilátory, model New Holland CR11 má ventilátory tři. Veškerá instalace výfukového potrubí/turba/dodatečné úpravy je plně izolovaná, aby se snížila povrchová teplota horkých součástí. Otáčky motoru při sklizni jsou 1 900 ot/min, což vede k tlumenému hluku a minimální spotřebě paliva. V silničním režimu jsou otáčky motoru 1 300 ot/min, což zajišťuje maximální cestovní rychlost při minimální spotřebě paliva a hlučnosti.

Všechny pohony jsou přebírány přes převodovku připojenou přímo k zadní části motoru, což minimalizuje ztráty výkonu. Olejový filtr motoru je pro snadnou dostupnost umístěn vpravo od motoru, zatímco vzduchový filtr je pohodlně umístěn na levé straně rámu kombajnu a lze jej vyjmout ze země.